تبلیغات

نرم افزار CRM یا نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری همانگونه که از نامش نیز مشخص است برای مدیریت ارتباطات شرکت ها با مشتریانشان به کار می رود.

CRM چیست؟ در ادبیات مدیریت CRM را شامل بازاریابی، فروش  و خدمات پس از فروش می دانند. چرا؟ چون ما در ارتباط با مشتریانمان یا در مرحله جذب و آشنایی آنها با محصولات یا خدمات هستیم، یا در حال مذاکره برای نحوه پاسخگویی به نیاز مشتریان به صورت دقیق تر و هزینه های مربوطه آن و یا پس از فروش در حال مراقبت از آنها و ارائه خدمات برای رفع مشکلات احتمالی هستیم.

همچنین در هر کدام از این مرحله ارتباطی ما از کانال های مختلف و با کارهای مختلف موضوعات مشتریان را پیش می بریم، به عنوان مثال با آنها تماس می گیریم، جلسه می گذاریم و یا در داخل سازمان کاری را برای آنها انجام می دهیم که لازم است این موضوعات را نیز بتوانیم ثبت و مدیریت کنیم.

پس یک نرم افزار CRM باید به ما کمک کند فرایند های ذکر شده و فعالیت هایی که در هر مرحله انجام می شود را بهتر مدیریت کرده، اطلاعاتی که در هر مرحله ایجاد می شود را ثبت کرده و در زمان مناسب از آن استفاده کنیم.

برای آشنایی اولیه با چگونگی عملکرد این نرم افزار می توانید ویدئویی را از طریق لینک ویدئو دموی نرم افزار CRM مشاهده کنید.

در پست های دیگری به تفصیل این موارد را بررسی خواهیم کرد.

+ نوشته شده توسط Crmiran در یکشنبه، ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۹:۳۵ قبل از ظهر، ۹۹۵ بازدید ، بدون دیدگاه